Digital Twins2023-01-04T13:19:38+00:00

read our FAQ’s

Als mijn bedrijf ervoor kiest zijn abonnement op te zeggen, kunnen we ons plan dan later weer openen?2022-11-22T10:34:30+00:00

Als u ervoor kiest om te annuleren, kunt u altijd uw oorspronkelijke plan opnieuw openen om toegang te krijgen tot al uw Spaces en gegevens.

Hoe kan ik er zeker van zijn dat mijn gegevens veilig zijn?2022-11-22T10:36:53+00:00

Matterport is toegewijd om de gegevens van onze klanten veilig te houden en ervoor te zorgen dat privégegevens worden beschermd. We voldoen aan de GDPR (General Data Protection Regulation), CCPA (California Consumer Privacy Act) en we bieden het Amerikaanse privacyschild voor internationale gegevensoverdrachten. Neem contact op met sales voor een kopie van onze uitgebreide beveiligingscontroles.
Voor bedrijven die meer beveiliging nodig hebben om gebruikers te verifiëren, bieden wij SAML 2.0-gebaseerde Single Sign-On voor een extra prijs die alleen beschikbaar is bij een Enterprise-abonnement. Neem contact op met de verkoopafdeling voor meer informatie.

Hebben jullie kortingen voor Matterport Enterprise Subscriptions?2022-12-01T14:27:17+00:00

Ja! Wij bieden aangepaste prijzen met volumekortingen. Neem contact op met de verkoopafdeling voor meer informatie.

Mijn bedrijf wil zijn abonnement opzeggen. Hoe doen we dat? Kunnen we een terugbetaling krijgen?2022-12-01T14:28:27+00:00

Account Owners en Account Billing Contacts kunnen het abonnement van de account wijzigen.
Opzeggingen worden afgehandeld door Matterport Support. Neem contact op met support om uw abonnement te annuleren.
U kunt uw abonnement downgraden in uw Account Instellingen. Uw abonnement blijft echter actief op het huidige niveau tot het einde van de factureringsperiode die u al betaald heeft.

Kan ik mijn bestaande Starter- of Professional-account upgraden? Hoe werkt migratie?2022-12-01T14:29:18+00:00

Als u Matterport al gebruikt, is upgraden naar een Matterport Starter, Professional of Business account eenvoudig!
Al uw content blijft hetzelfde – uw ruimtes blijven waar ze zijn, en al uw instellingen (zoals map setup en uitgenodigde medewerkers) blijven hetzelfde.
Voor admins, al je teamleden die Matterport al gebruiken zullen dezelfde ervaring hebben, en iedereen zonder een bestaand Matterport account zal gevraagd worden zich aan te melden wanneer je ze een uitnodiging stuurt. U kunt meer lezen over het downgrades beleid hier support prijslijst.

Wat gebeurt er als ik mijn verbruikslimieten bereik?2022-12-01T14:30:15+00:00

Als u uw limiet bereikt, kunt u uw actieve ruimtes nog steeds gebruiken. Wij laten u weten wanneer u uw limiet bereikt en geven u de optie om bepaalde ruimtes te archiveren of van abonnement te veranderen, zodat u meer actieve ruimtes en functionaliteit kunt vrijmaken. Het is gemakkelijk en aan u.

Wat is het verschil tussen Professional en Business?2022-12-01T14:31:16+00:00

Professional wordt geleverd in verschillende niveaus, te beginnen met 25 actieve ruimtes, 5 gebruikers en compatibiliteit met alle ondersteunde camera’s, inclusief onze Pro-grade camera’s. Business biedt volumekortingen op geavanceerde content, geweldig als u weet dat u de content nodig hebt, plus krachtige toegangs- en controlefuncties om veilig samen te werken, inclusief Single Sign-on op basis van SAML. Meer informatie over onze plannen vindt u hier.

Wat is het verschil tussen Starter en Professional?2022-12-01T14:32:03+00:00

Starter biedt 5 actieve ruimtes, 1 gebruiker en eenvoudige aanpassings- en uitbreidingstools die geweldig zijn voor elke ruimte. Voor teams of bedrijven biedt het Professional plan meer ruimtes en gebruikers, waardoor samenwerking mogelijk wordt, plus toegang tot geavanceerde content zoals Floorplans en MatterPak, en meer functies zoals automatische gezichtsvervaging. Bovendien werkt Professional met onze Pro-grade ondersteunde camera’s en de Leica BLK360 G1. Meer informatie over onze plannen vindt u hier.

Wat is een ruimte?2022-12-01T14:32:50+00:00

Een ruimte is een 3D-model van een gebouw of pand. Het bestaat uit een verzameling beelden en ruimtelijke gegevens die worden vastgelegd en gereconstrueerd tot een dimensionaal nauwkeurige digital twin van een werkelijke ruimte.

Wat is het verschil tussen een actieve en een gearchiveerde ruimte?2022-12-01T14:33:59+00:00

Een actieve ruimte is een volledig functioneel 3D-model van een gebouw of pand, en het is de standaardtoestand. Wanneer een ruimte actief is, kunt u deze bekijken, aanpassen, publiceren en delen. Wanneer een ruimte is gearchiveerd, kan deze alleen worden bekeken. U kunt een ruimte te allen tijde archiveren of actief maken.

Wat bedoelt u met onbeperkte ruimtes?2022-12-01T14:35:04+00:00

Onbeperkt ruimtes vastleggen betekent dat u zoveel ruimtes kunt vastleggen als u wilt, het is onbeperkt. U hoeft alleen rekening te houden met het aantal ruimtes dat u op een bepaald moment nodig hebt of van plan bent te gebruiken, wat wij Actieve ruimtes noemen. Wij raden u aan bij het kiezen van uw abonnement rekening te houden met het aantal actieve ruimtes dat u nodig hebt en wat u van plan bent ermee te doen.

Welke betalingsmethoden accepteert u?2022-12-01T14:36:27+00:00

U kunt uw creditcard gebruiken om voor elk plan te betalen. Als u zich aanmeldt voor een jaarlijks Enterprise-abonnement, kunnen wij u factureren met betaling via PO en/of ACH, bankoverschrijving of cheque. Neem contact op met de verkoopafdeling om het proces te starten.

Titel

Go to Top